diumenge, 26 de maig del 2019

UNA CANÇÓ DEDICADA...

Si em permeteu, aquesta entrada té un caire més personal... primer de tot m'agradaria agrair les mostres d'afecte, no només dels vostres fills i filles que em fan sentir tan estimada, sinó també la de tots vosaltres al preocupar-vos per la meva salut i benestar després de l'accident, per la vostra participació i entrega en els tallers de la capsa de tresors (són genials), amb el tema de les coques, la participació en les excursions, etc
Fer de mestra suposa per mi un munt de sensacions i emocions noves, d'altres velles que revisc amb tots ells i elles, una mirada acurada, il·lusionada i amb molt d'amor... Pot sonar a comiat, però només  és una mostra d'agraïment i l'excusa per compartir un regal que me feren l'altre dia...
Aquesta cançó és molt especial per mi i m'ha acompanyat en moments molts especials, de la meva infància, joventut i fins i tot a les meves noces... n'Oscar em va donar la sorpresa i em feia il·lusió compartir-la per aquí...



4 comentaris:

  1. Gràcies a tu Eva per estimar tant als nostres infants i per acompanyarnos en aquest camí...

    ResponElimina
  2. Grasissss a tu ets un amorrrrrr!!!!!!

    ResponElimina
  3. Qué bonita, Eva!
    Muchas gracias a ti por todo lo que haces con nuestros hijos. Por como los quieres. Y por esa vitalidad y esa sonrisa siempre puesta en tu rostro.
    Eres un regalo.

    ResponElimina